CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 9, 2008

Selamat Pengantin Baru Shiela & Hubby..!!

ermm...kali ni aku terajin update blog plak, satu hari smp 2 kali aku update....huhu....layan je la k Raye ke-3 aku dgn B nk blik raya dkt Ipoh...sblm blik kg aku singgah Telok Intan, Perak dulu...g member ofis, shiela kahwin...
aku smpai Teluk Intan dlm kul 12.45tgh...mase aku smp shiela tgh bersiap2..so aku g mkn dulu la..lapo!!!















































ha tu je la pic yg aku sempat amik...aku blik cpt xtggu dia bersanding pun coz nk cepat blik Ipoh...so hope korang layan je la pic tu k...

to shiela..Selamat Pengantin Baru...semoga berbahagian hgga ke akhir hayat..amin!

5 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

ko tau tak dari tadi akak cube send komen tapi tak dapat2 ...asek error jek...yg pelik tu kat blog orang lain okey jek.........

first aku nak komen anak kak ina n kak shasha ...comel2 laa anak dieorg ...lagi2 si hana tu....cam muke mama die kan...ala2 cina...muke anak kakina cam muke laki die......

akhirnye dapat gak aku tgk pompuan ni pakai baju pengantin....he he he he he.....sure tergedik2 mase ko amik gambar die tu kan....hu hu hu

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam
berseri-seri wajah pengantin
selamat hari raya aidil fitri

Unknown said...

halooooloooolooo....bile nak update nie...lama tggu lorrrr...

alamanda said...

salam kenal rien. cantek pengantin.

sayang mama papa said...

asyik wish org je.....diri sendiri tu bila lagi......