CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 8, 2009

nEw lOOk... (^_^)

Erm..ni adalah imej baru aku sempena azam tahun baru...
pakai tudung adalah antara salah satu azam tahun 2009 aku....
ye la lepas ape yang dah terjadi pada aku tahun lepas....aku nk mulakan sumenye yang baru untuk tahun baru ni...
ermmm....mungkin ade hikmah n hidayah semua tu berlaku...
hisshhhh....tak nak la cite sedih2 tahun baru ni...
buat hilang mood je :(
meh la layan pic / imej terbaru aku ni eh....

12 comments:

Tinie said...

lawanya spek kamu..
elok lah dh pakai tudung..nampak ayu aper..sweet jer

kasihatie said...

wah...nmpk sweet jer dah pakai tudung.heheheh..

D.O.U.B.L.E...S said...

salam perkenalan...sesuai,cantik..ayu je...

ab geldofg said...

cntik spek hehehehe..salam

lieya_latif said...

cuns!!! alhamdulillah.......perubahan ke arah kebaikan....semoga ko menemui kebahagian yg sejati..........

NAEMAH said...

bagus2....dah berazam pakai tudung....pic yg 1st tu akak suke laaa....orait la tu...thn br imej pun br...

yatt said...

cantik nya... alhamdullilah comeeii sgt ain pakai tudung

NuRuL 'AiN said...

hehehe...thanks ye kawan2..!

yong said...

wah..ke arah perubahan yg baik kan...

istiqamah..

jay said...

cantek dik ko pakai tudung..yg lepas bia je lepas..:)

fashieeza said...

ain mmg cntik bertudung.. kuatkan smgt k!!

Hamba ALLAH said...

salam ain, jangan kerana apa yg berlaku pada ain menyebabkan ain akan membenci semua lelaki...semuanya adalan ketentuan Ilahi kita sebagai hambaNYA hanya perlu redha kerana setiap apa yg berlaku ada hikmah disebaliknya mungkin ain akan mendapat yg lebih baik dari sebelumnya...