CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 7, 2009

Selamat Tahun Baru..!!

hai dekat 1 bln jgk rasenye saya xupdated blog ni...actually saya cuti dari krismas smp tahun baru ni...tu yg rasenye mcm dh besawang je blog saya ni kan??
ape2 pun rase2ye tak terlambat lagi kan untuk saya mengucapkan
Selamat Tahun Baru 1430 H & 2009...
erm....kejap je dah masuk tahun baru kan?? banyak kenangan manis n pahit saya dalam tahun 2008....yang paling sedih n makan hati n kecewa sekali adalah mase diakhir2 tahun 2008 :(
erm....nant2 la saya cite eh dlm next entry....rasenye tak sesuai lg nk cite mase skrng ni...nant takut hilang mood plak...
ape eh azam tahun baru ni..???? hahaha...bagi saya azam tahun ni adelah lain dari azam tahun2 lepas..azam tahun ni saya rase adelah tahun cabaran bagi saya....ha,nak tahu nape???hehehe...tggu saya cite dlm next entry jgk ok??

3 comments:

lieya_latif said...

selamat tahun baru ain.....

semoga tahun 2009 membawa sejuta kebahagian pada ko......sabar ok...

D.O.U.B.L.E...S said...

selamat tahun baru..salam kenalan

NAEMAH said...

happy new year...moga thn2009 memberi lebih sinar dr thn lps...